fredag 19 mars 2010

Sälen

Nu är veckan i Sälen tyvärr snart slut. Första 2,5 dagarna hade vi kanonväder med sol. Vi började åka redan på söndagen när vi kom upp eftersom det var eftermiddagsåkning. Måndag och tisdag flöt på bra. Onsdagen spenderade vi i Trysil, vilket var ett skönt avbrott då det är ett mkt större ställe som erbjuder mer backar och fin åkning. Torsdagen spenderade jag hemma med min härliga (!) hemtenta. Så när jag då skulle åka idag trodde jag att min kropp skulle vara utvilad..tyvärr hade jag för första gången i veckan riktigt ont i fötterna kombinerat med domningar. Hur som helst var värdet kass: blåst, dimma och snö/regn som omfamnade backarna. Resultatet blev att vi bara åkte 1,5 - 2 h. Hoppas dock att morgondagen bjuder på bättre väder och invanda fötter/ben så att jag kan få bra åkning i morgon förmiddag och spendera eftermiddagen/kvällen med hemtentan. Insåg idag att det ibland är bättre att plugga "utanför" det vanliga tentaområdet. Kom på massa bra tankar när jag kopplade bort tentan och lämnade datorn. Liten tröst i tentaträsket. Kram

1 kommentar: