söndag 4 april 2010

In action

Bild på Totte när han spelar match mot Lindome. Han spelar nämligen numera i div. 1 laget Västra Frölunda. Dagen till ära var både jag, mamma, pappa, Alex och Molly med. Blev dock mycket besviken när jag såg vilken diskriminering som pågick: Molly var inte välkommen innanför staketet! Hur kan ngn välja bort Molly? Jag är oförstående..

Totte gjorde bra ifrån sig på planen - jag kanske t.o.m kommer kolla fler gånger ;) Men då får väl Mollan stanna hemma, kan inte utsätta henne för denna segregering! =)

Foto: Peter Nilsson

8 kommentarer:

  1. Älskar Foto: Peter Nilsson :P

    SvaraRadera
  2. Hehe lite reklam får han allt få!

    SvaraRadera
  3. Vad händer med bilden från maskeraden!? Vad var du för något???

    SvaraRadera
  4. Den kommer inom en snart framtid. Måste bara fixa fram en sladd! Den som väntar på ngt gott...

    SvaraRadera
  5. WOOHOOOOO GO TEODOR HELT ENKELT!!!! SÅ fint namn!
    Jag dör!

    SvaraRadera
  6. ahhaah foto Peter Nilsson!!
    ENDA rätta!!!

    SvaraRadera
  7. jag hänger med på nästa match du ska på! så tar vi med en trumpet och något annat hejaklacksaktigt!

    håller med ovan, bra foto samt vill se sotarbilder!

    Kram Anso

    SvaraRadera
  8. haha grymt. Då blir Totte glad!....eller? =)

    SvaraRadera