söndag 16 maj 2010

Förberedelser

Nu är det inte långt kvar tills Rom :) På tisdag bär det av för en veckas "semester" och konferens!! Och semestern börjar först på fredag efter det är vi genomfört vår nervknäckande presentation för en liten grupp väldigt insatta människor. Alltså: vi kommer få utstå massssssa frågor vi förmodligen inte kommer att kunna svara på! Men kul ska vi ha! Spec nu när vi har pengar att köpa mat etc för :)
Ankea lämnar jag hemma i min systers omsorg och direkt när jag kommer hem åker hon iväg ngr dagar och lämnar lilltjejen till mig.

I helgen var Ankeas ägare på besök och lämnade Eddie för inrdning på Stall Hagelyckan (dock inte till mig hehe). Så hon fick se Ankea riden lite på lördagen och hela träningspasset på söndagen. Ridningen kunde dock gått bättre men sådant är livet med träning av unghäst - de gör ju inte alltid som man vill, m.a.o. inte alltid som man gör rätt och får dem att göra som man vill. Det är det träning är till för :) Men hon är alltid positiv till ridningen och några "bakläxor" kommer det alltid att finnas för oss att träna på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar