torsdag 21 januari 2010

Inspiration?

Efter inte så mkt inspiration att "blogga" tog jag mig nu i kragen och skriver ngr rader. Träffade Karin på bussen idag vilket var en positiv överraskning! Inte så ofta jag träffar ngn jag känner på bussen när jag är på väg till skolan (som vanligt). Appråpå det är jag måttligt road av Handels numera. Insett att Chalmers bibliotek är mkt trevligare! Även centralbibl. är ok men Chalmers är bäst! Speciellt gröna väggen!! (uppsatsgänget vet vad jag snackar om ;) )

Det var bra att jag hade mötet med Karin på morgonen, det lindrade min irritation över kärringen som satte sig jämte mig på bussen idag. Försökte vara trevlig men icke! Fel dag att bråka med mig kunde jag konstatera efter det mötet. Det irriterade mig flera timmar efter - långsint? Kanske inte personen i fråga jag tänkte på men humöret sjönk väsentligt.

Efter 2 dagar utan internet hemma har jag nu fått igång utskrifterna av masssssa artiklar som jag ska läsa över helgen - så går det när man slarvar. Kände iofs att jag behövde det..så går det

Jag har i alla fall en grym fest att se fram emot...ska iväg och köpa lite godis här ngn dag ;) Men jag tror jag vet vad jag ska satsa på - nu gäller det bara att handla tillbehör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar