lördag 9 januari 2010

Lördag i stallet

Jag är van vid att det kryllar av folk i stallet vid 14 på lördagar men inte på Hagelyckan, där var det knappt en människa när jag och Totte kom dit. Sedan på eftermiddagen dök det upp en hel drös på en gång. Idag tog vi på tränset och promenerade ner till manegen och gick några varv. Inte mycket till träning ännu men det händer lite mer än att bara springa i hagen. Jag fick desto mer träning i och med att Waliant gick längst längst bort i hagen så jag fick traska i snön en bra bit - jag frös inte efteråt!

Fick lite respons på dressyrsadeln också med önskemål om fler bilder så det fixade vi också men hade glömt ladda batterierna så det blev ngr snabba kort innan den dog för dagen.

Nu bär det av till Karin & Markus för en trevlig kväll :)

2 kommentarer:

  1. Det är bara att gå in på http://bighugelabs.com/mosaic.php & göra ett fagert collage & sen ladda upp på bloggen, det é så lätt så :)

    SvaraRadera