tisdag 12 januari 2010

Så j***a nöjd

Ja rubriken säger allt! Precis varit ute med Ann Sofie och käkat gott på Krakovs med rött vin och vidare till quiz på Queens. Oppositionen är klar och det enda som återstår är att gå igenom de punkter som opponenterna hade och sedan är uppsatsen klar!!! Klar!! Måste bara poängtera - klar!! :)

Det bästa av allt: vår handledare ansåg att den var så pass relevant att hon bjöd in oss till att följa med till Rom på konferens!! Jag och Ann Sofie var inte sena på att tacka ja! Nu väntar bara en härlig översättning till engelska och omarbetning till artikelform! Allt är värt för en resa till Rom på konferens!!

ps. imorgon ska jag till stallet och jag fullkomligt längtar :) blir så när man inte är i stallet varje dag - det ska det dock bli ändring på nu när kandidaten snart är avklarad!!

6 kommentarer:

  1. what the hell??? driver du eller? Rom lixom!!!!! haha fan va coolt....bättre o översätta till italienska då kanske haha
    vad e det för nåt exakt du har gjort?? tell me more, I wanna know, I wanna read!!!

    SvaraRadera
  2. Ååh grattis! Sicken grej, och va skönt att verkligen få se resultat av allt slit! Grattis igen!

    SvaraRadera
  3. Tack!! Känns lite overkligt :) Hoppas att det blir av, ska skriva en artikel på engelska utav vår uppsats! Kram på er!!

    SvaraRadera
  4. Men asså Hanna jag dör va kul!!
    Men hur grym är inte du då!!!
    Still wanna reaaaad!!! Får jag det? Vad är det du gjort? Ok sååå nyfiken jag dör!!

    SvaraRadera
  5. grattis hanna!!! well done :) saknar dej! massa kramar julle

    SvaraRadera
  6. Haha vill du verkligen det?
    Arbetet heter "Fluffets väg - miljömanagement i en produktkedja" och handlar om environmental supply chain management (ESCM) för en blöja - eller specifikt komponenten FLUFF i blöjan =) Still want to read?
    ps har en mkt bra uppsatsparter :)
    Skriver du också uppsats nu?
    Tack Julie vännen :)

    SvaraRadera